🎗️ מאה ימים לשבי החטופים שלנו יום ראשון 14.1 כל המדינה יוצאת מהבית לכיכר החטופים לצרוח לשובם

סרטון ליום הולדת באנימציה

סטודיו אבועגלה מתמחה בהפקת סרטון ליום הולדת לכל הגילאים הסרטים הכי מיוחדים שלנו הם לימי הולדת 40/50/60

סרטון ליום הולדת - דוגמאות מדליקות באנימציה

סרטון ליום הולדת זו אחת המתנות הכי מקוריות ומיוחדות להעניק. סטודיו אבועגלה יצר למעלה מ- 500 סרטי מתנה לאירועים לאבא, לאמא,לסבא ולסבתא  בואו להיות חלק ממשפחת המצוירים שלנו!

כל כך הרבה סרטים מלאי תוכן משפחתי מרגש היו לנו, ולכל אחד היה סיפור משלו ותסריט אינדיבידואלי משלו. כי הרי כל אדם יש  לו את החוויות והאופי שלו, את ההומור ואפילו השפה שלו.

יצא לנו להנפיש אבא, איש עסקים חשוב שטס מנקודה לנקודה ומציל בערך את כל העולם, ובבית הראינו את מערכת היחסים שיש לו עם האישה ובמיוחד עם האקווריום והדגים שאליהם הוא מדבר בלי הפסקה אפילו הנפשנו ודובבנו את הדגים! יצא לנו לעשות סרט לאמא מיוחדת שיש לה מערכת יחסים מיוחדת עם הכלבלבים שלה, ואמא בת 40 שיש לה פחד מוות מג'וקים, ואבא הנדימן שיוצא למרתונים של אופניים וחובב אתגרי ספורט

איך מתחילים? ראשית נוית שולחת הצעת מחיר ושאלון על הדמות, אתם ממלאים ומגיעים התאריך שנקבע אתכם לפגישה בתל אביב ובה נשב ונדבר על הדמות לכבודה אנו מפיקים את סרט יום ההולדת.

אנחנו רוצים לדעת הכל על הדמות!! מה היא אוהבת שעושים למענה, מה פחות, מה תחביבייה העיקריים, האם יש לה פטיש למשהו? האם היא אוספת דברים מוזרים, מדברת אל עציצים או לחיות המחמד שלה? מה היא אוהבת לאכול, היכן אוהבת לטייל ומה המשפטים השגורים בפיה שוב ושוב.

מהתוכן הזה נבנה תסריט משעשע ומרגש על הדמות, ואת הציור שלה אנחנו ניצור מתמונה טובה שתשלחו לנו לפני הפגישה, תמונה עדכנית ואיכותית, כיוון שאנו מאיירים את הדמות כפי שהיא נראית היום ולא משנות הילדות שלה.

בסרטי יום הלדת 40/50/60 אנחנו אוהבים להכניס גם את בני הזוג לסצינה לצד הדמות הראשית, וישנם סרטים שמבקשים מאיתנו להכניס גם את הילדים (אילו תוספות להצעת מחיר הבסיסית)

את הדיבוב יעשה שחקן- כיוון שזו הפתעה! בסרט יום הולדת שבו מעורבת הדמות עליה עושים את הסרט, יש מצב שניתן לה לדבב את עצמה.

 מה אורך סרט יום הולדת באנימציה?

עד חמש דקות מתוכם 3 דקות זה רק אנימציה והשאר זה תמונות, וידאו ברכות לבחירתכם.

 זה אורך סביר לאירוע3 דקות באנימציה במונחי אנימציה זה המון עבודה, בשילוב תמונות בסיום הסרט מתקבל סרט יפה באורך סביר ולא מייגע של 5-6 דקות שסוחף את ריכוז הקהל עד סיומו.

רוב הסרטים שלנו באתר וביו טיוב ארוכים יותר- כיוון שכשלקוחות שמגיעים אלינו 3 חודשים ומעלה לפני אירוע, אנחנו יכולים לצ'פר ולהשקיע יותר זמן יצירה בסרט. יש לבוא אלינו חודשיים ומעלה לפני דדליין !! שימו לב.

קראו על תהליך העבודה על סרט האנימציה כאן!

 

טעימה מסרט יום הולדת למארק שחר ממציא המנשם
סרט אנימציה ליום הולדתו בכיכובם של החתולים האהובים שלו

סרט-יום-הולדת-50-מארק
סרט-יום-הולדת-50-מארק.jpg2
סרט-יום-הולדת-50-מארק3

לא להתמהמה, פשוט שלחו לנו פרטים ונחזור אליכם להצעת מחיר!

הפקת סרט ליום הולדת באנימציה תמונות
Call Now Button