🎗️ מאה ימים לשבי החטופים שלנו יום ראשון 14.1 כל המדינה יוצאת מהבית לכיכר החטופים לצרוח לשובם

סרט אנימציה לאירגונים וחברות

גלרית סרטי אנימציה לארגונים וחברות

סטודיו אבועגלה מפיק סרטי אנימציה סרטי הסברה וסרטי תדמית לארגונים וחברות

כל ארגון צריך סרטונים פנימיים עבור החברה שלו והסטודיו שלנו יוצר סרטים כאילו באנימציה משודרגים פלוס למשל סרטון פרידה מהמנכ"ל, סרט לעובדים המצטיינים, סרט לאירוע חברה, סרט הזמנה MEMO לאירוע עובדים כל זאת נוכל לספק לכם על מנת שתשדרגו את החוויה שאתם נותנים ללקוחותיכם ולעובדים שלכם. את הרעיון והתסריטים לרב אנחנו כותבים לאחר סיעור מוחות בינינו לבין מחלקת הקריאטיב שלכם. אנחנו עובדים לא מעט עם ארגונים וחברות אך תמיד נהיה בקשר מול איש קשר אחד קבוע ובעל דעה על מנת ליצור תקשורת רציפה חיונית ונטולת דאגות לכל הצדדים.

היתרון בעבודה מול נוית שהיא עובדת כמו סופה, הכל מתקתק כמו שעון ולעבודה על הסרט תמיד יש מספר שלבים כך שאין מצב שהלקוח מקבל מוצר מוגמר ומבקש ערימת תיקונים, כל שלב עובר את אישור הלקוח וכך ממשיכים לשלב הבא עד המוצר המוגמר.

אורך סרט אנימציה לאירגונים וחברות

 אורך סרט תדמית יכול להיות דקה וגם 2 דקות. סרט הזמנה MEMO לאירוע יהיה קצר וקולע וסרט לאירוע חברה ובו רואים את המנכ"ל או העובדים יהיה ארוך יותר. הסרטים יכולים להיות משולבים סאונד דיבוב ותמונות של הווי החברה, העובדים, הטיולים וסביבת העבודה.

מצגת פנים אירגונית ועריכת תמונות

תקועים עם המון חומרים יפים אבל אין לכם זמן להכין מזה משהו יצירתי? יש לכם פרזנטציה קצרה להעביר והחומרים ברשותכם משעממים למות? הגעתם למקום הנכון אם כך, כי אנחנו יכולים להפיק דבש מדרדר אם אנחנו מתחברים לנושא ויש דדליין שפוי.

ניתן להזמין מאיתנו גם מצגת תמונות משולבת אנימציה או רק מצגת תמונות משולבת טקסטים, וידאו, קריינות רקע  או פסקול עבור החברה שלכם. אנחנו מאוד יצירתיים וכל אירוע שיש לכם בחברה נדע איך "להדליק" את המוזמנים והעובדים שלכם  ולהתרגש לקראתו. מוזמנים להציץ בגלריה ולצפות במספר סרטונים מדליקים שהפקנו לארגונים כמו שטראוס, מכבי, מכון גטלר שטראוס ועוד

סרט הזמנה לאירוע

אנו מפיקים גם סרטי הזמנה לאירגונים וחברות באנימציה. באמצעות סרט מצויר לאירוע באנימציה שנשלח לעובדים במייל או וואצאפ,
 ניתן לרגש אותם יותר ולהכין אותם לקראת האירוע לשמו הם מוזמנים, הסרט משמש כטיזר לאירוע וגם יכול לשמש לפרסום פנים חברתי אנו מעצבים גם ברכות חג לעובדים שישלחו להם במייל, ברכות מזל טוב לעובדים שחוגגים יום הולדת או כל אירוע אחר.

איתנו תוכלו להכין סדרת סרטונים שישלחו אליהם במייל או בוואצאפ , טיזר לאירוע חברה או מסיבה מיוחדת בכיכוב המנכ"ל או העובדים או אפילו סתם דמות וירטואלית שמזמינה את האורחים בצורה מדליקה לאירוע המיוחד שהפקתם להם. סרטון הזמנה נע בין 15-30 שניות והמחיר שלו די תלוי בתוכן התסריט. 

דוגמאות לסרטים לאירועי חברה וסרטי MEMO לאירועים

Call Now Button