🎗️ מאה ימים לשבי החטופים שלנו יום ראשון 14.1 כל המדינה יוצאת מהבית לכיכר החטופים לצרוח לשובם

סרט בר מצווה באנימציה (אנחנו עושים גם סרטי הזמנה!)

סטודיו אבועגלה מתמחה בהפקת סרט בר מצווה מכל מיני סוגים העיקר שבהם זה סרט אנימציה בכיכובו של הילד מצויר ומונפש. כאשר התוכן עוסק באישיות ותחביביו, והכל בצורה מגניבה הומוריסטית ומאוד מחוברת למה שקורה היום.
מה שהכי חשוב לנו זה להפיק סרט שיעיף לילד מול החברים שלו את הפוני מרוב גאווה, לא יביך אלא יחמיא וירים לו 🙂
סרט מצויר בסטודיו אבועגלה,
זה מזכרת שצופים בה כל החיים!

 אין כמו להציג את הילד שלך והחיים לצידו בבית באנימציה מצחיקה מרגשת ויצירתית כמו זו. בשנים האחרונות מסתמן ביקוש לסרטים מקוריים וקליפים מושקעים יותר, לכולם נמאס לראות את אותם המצגות שוב ושוב באירועים. 

ועל כן המון לקוחות שנתקלים בנו ברשת לראשונה ממש מתרגשים לגלות שיש מוצרים כל כך יצירתיים לבר מצווה שהם עוד לא הכירו או שמעו עליהם 🙂 

אצלנו הילד נהנה מהתהליך! והוא לא חייב להיות מעורב בכולו.

החלק הכי כיפי והיחיד בו הוא מעורב זה  בפגישת ההיכרות- שכן אז נוית יושבת מולו ומול המשפחה ושואלת שאלות כיפיות עליו (לא חפירות, בזרימה מדליקה) ובפעם השנייה הוא מעורב בשלב מתקדם בתהליך העבודה כשהוא נקרא לדבב את עצמו באולפן ההקלטות שלנו בבורסה בר"ג.  

והאמינו לנו ששעת האולפן הזו עם הדיבובים היא בעצמה חוויה אדירה!! שכן הילד/ה ומשפחתו/ה מגיעים לדבב וזה מצחיק ומרגש ונוית מביימת ועוזרת עם הדיקציה והבימוי ומצלמת מאחורי הקלעים פספוסים, לאחר מכן מצלמת תמונות משפחתיות באולפן שיתווספו אל מצגת סיום הסרט!

 סרט אנימציה לבר מצווה מתאים גם לילדים ביישנים ואילו שלא אוהבים לשתף כ"כ פעולה אין אחד שעומד בפני האנרגיות המדליקות של נוית שמצליחה לדבב ולהוציא אינפורמציה מהילדים הכי " קשוחים " ויוצרת עבורם סרטים שיהיו להם מזכרת משגעת לכל החיים!!

מה אורך סרט בר המצווה ?

יש לנו מספר מוצרים שמתאימים לאירוע בר מצווה הסרטון העלילתי בנוי מ-1 דקה ועד 3 דקות אנימציה בהתאם למוצר אותו בחרתם. כאשר בתוספת תמונות וקטעי וידאו קצרים בסוף הסרטים שלנו מגיעים ל 5-6 דקות יפות ויצירתיות .

לחץ כאן כדי לקרוא איך מתחילים ליצור סרט כזה

לחץ כאן כדי לקרוא אילו סוגי סרטים לבר מצווה יש

לחץ כאן לראות מצגות משולבות אנימציה לבר מצווה

לחץ כאן לראות סרטוני הזמנה באנימציה  לבר מצווה (הלהיט העכשווי סרטון הזמנה לוואצאפ ולסטורי)

סרט אנימציה לבר מצווה ועיצוב הזמנה

מאילו דמויות מורכב הסרט?

סרט בר מצווה עלילתי באורך מלא (3 דקות אנימציה+ 2 דקות תמונות)  מורכב בדר"כ מדמות ראשית אחת מאוירת ומונפשת במלואה- של הילד+ דמויות אורחות במידת הצורך (בהתאם לביקוש של הלקוח). בסרט כזה נכנסים בין -6 4 לוקיישנים/רקעים בהתאם להצעת המחיר שנשלחה אליכם, הדדליין והמוצר שאותו בחרתם. את הסרט ילוו קטעי דיבוב / קריינות או בועיות קומיקס ללא מלל (כמובן בהתאם למוצר אותו בחרתם)  פסקול וסאונד אפקטים ברקע.   מי כותב את התסריט ואיך הוא בנוי? אין מבנה אחיד לתסריטים והם בנויים בצורת פאנצ'ים מדליקים מחיי היום יום של הילד/ה אנחנו מראים לעולם את האישיות של הילד דרך המון מרכיבים- זה יכול להיות דרך החפצים שהוא אוהב, המשפחה, הכלב! מגשימים לילד/ה חלום דרך הסרט,הוא יכול להיות כוכב רוק ולשחק בנבחרת כדורסל מול השחקן שהוא הכי מעריך, הוא יכול להיות יו טיוב מיליונר שיושב על ערוץ יו טיוב משלו ועוד, אין גבול באנימציה!! אצלנו אפילו החפצים והחיות בבית הופכים להיות  מואנשים! ממש כמו בניר וגלי האהובים זה יוצא מדליק ומצחיק ביותר. כמה זמן כל התענוג הזה לוקח? על הסרט עובדים מעל חודש ימים ולכן חשוב להזמין אצלנו מינימום חודשיים ומעלה וזה גם יותר משתלם, כי המחיר יותר נוח וכך גם הסיכוי שלכם לקבל סרט מושקע ומעט יותר ארוך גבוה יותר. היכנסו ללינק כאן וצפו בדוגמאות להזמנות בר מצווה מדהימות.

סרט לבר מצווה באנימציה

מאיפה מתחילים אם אנחנו מעוניינים בסרט בר מצווה?

נשמע טוב! איזה סוגי סרטים יש לכם לבר מצווה?

 ☑️יש סרטי בר מצווה עלילתיים שרובם באנימציה ובסיומם תמונות ומעט וידאו  עד 5/6 דקות סרט כולל דיבוב / קריינות/ ותסריט מלא תוכן- המוצר הכי מושקע שלנו בעצם! החל מ- 5500 ש"ח

 ☑️יש מצגות משולבות אנימציה  תמונות ומעברונים מדליקים מצוירים ללא דיבוב אבל עם קריינות רקע, בועיות קומיקס והדמות מונפשת קלות בלוקיישן 1-3 תלוי בהצעת המחיר . החל מ- 2500 ש"ח

 ☑️יש פתיחים באנימציה  עד 30 שניות אנימציה של הילד שאפשר להוסיף למצגת שהכנתם בבית! החל מ-1500 ש"ח 

 ☑️יש סרטי עלייה לבמה עד דקה משעשעת שיככב בה הילד לפני שהוא עולה לבמה! החל מ 2500 ש"ח 

 ☑️יש דרשת בר מצווה באנימציה האורך והמחיר תלוי באורך הדרשה אותה תבקשו.

 ☑️יש סרטוני הזמנה לוואצאפ וליו טיוב באנימציה! סופסופ הזמנה מקורית לאירוע שתוכלו לשלוח למוזמנים בוואצאפ או לעלות לרשת החברתית. החל מ – 1500 ש"ח 

 ניתן כמובן גם להיעזר בשרותי האיור והגרפיקה שלנו לעיצוב הזמנות לאירוע בת מצווה, קעקועים ממותגים עם איור הילד/ה מדבקות, מיתוג לאירוע שלטים, ספרי תורה, מדבקות לבקבוקים , תחתיות, מתנות למוזמנים וכל רעיון שתדמיינו.

היכנסו ללינק כאן וצפו בדוגמאות לסרטוני בת מצווה באנימציה!

סרט אנימציה לאיור לבר מצווה
Call Now Button