🎗️ מאה ימים לשבי החטופים שלנו יום ראשון 14.1 כל המדינה יוצאת מהבית לכיכר החטופים לצרוח לשובם

סרט תדמית וסרט הסברה לקהל עסקי באנימציה

סרטי תדמית והסברה באנימציה - איכות תוכן שמשיגה את מטרות העסק

⭐סטודיו אבועגלה מפיק סרטוני תדמית והסברה ללקוחות עסקיים ברמה בינלאומית

סרט באנימציה לוכד את תשומת לב הלקוח או המשקיע ומחזיר את ההשקעה שלו , בסטודיו אבועגלה תוכלו לקבל פתרון יצירתי מלא לכל צרכי העסק שלכם.

באמצעות מיתוג וגרפיקה מבריקה ומקצועית, תמשכו אל הביזנס שלכם המון עניין ותשומת לב. אין מצב שלא תמצאו בשלל השירותים שלנו משהו שתוכלו ליהנות ממנו עבור העסק שלכם…יש פה ים אופציות קהל עסקי יקר! סרטון הסברה למוצר כלשהו או שירות כלשהו באנימציה יכול לחסוך לכם חפירות מיותרות ללקוחות, שיחות טלפוניות ושאלות אין סופיות מלקוחות.

סרטי תדמית, סרטי הסברה והסרטים הוויראליים שאנו מפיקים לעסקים מיועדים לחשיפה בדר"כ באתר העסק, בבלוג העסק, ברשתות חברתיות כגון פייסבוק ואינסטגרם, סרטי האנימציה מיועדים גם לחשיפה לקהל שלכם בוואצאפ, ויו טיוב המשמש לרוב העסקים ככלי חשיפה לגולשים המחפשים את המוצר או העסק שלכם שם. 

סרט אנימציה מצוין ללכידת תשומת הלב של הלקוחות כיוון שהוא מושך את העין הרבה יותר מעוד סרט וידאו רגיל. ולא נשכח את ההומור והצבעוניות הבלתי מתפשרת שלנו שמשמשים ככלי נהדר ללכידת תשומת הלב ואפילו הנעה לפעולה + חיוך מרוח על השפתיים.

רגע רגע רגע, מי כותב את תוכן הסרט של סרטי האנימציה?

כשאנו מפיקים עבורכם סרט אנימציה אנו גם עוזרים בכתיבת התסריט שלו, זאת לאחר תחקיר מקיף מולכם אודות העסק, קהל היעד של הסרטון והמסר שעליו להעביר. יש לנו ניסיון של מעל 500 תסריטים לקהלי יעד שונים, נוית אוכל ונושמת כל מה שקשור באנשים מאחר ואנו יוצרים גם המון סרטים דוקומנטריים מצוירים לאנשים פרטיים , אנחנו יודעים איך חושבים הלקוחות שלכם! למדנו אותם היטב.

את התסריט נשלח לכם כקובץ וורד ואז נעשה מולכם סבב תיקונים קצר עד שתהיו מרוצים מיד לאחר אישור התסריט הסופי תתחיל העבודה על חלקי הסרט- איור דמויות, לוקיישנים, דיבוב, פסקול והנפשת הדמויות ולסיום חיבור כל החלקים יחד ליצירת מופת אחת שלמה.

סרט תדמית וסרט הסברה לקהל העסקי.

דרך סרט תדמית ניתן להציג את התכנים של העסק, להעביר מסרים בצורה ברורה ויצירתית.

בזכות סרט תדמית טוב יותר קל להסביר מה השרות שנותן בית העסק והתועלות שלו עבור הלקוח. ישנם המון סוגים של סרטוני תדמית- וידאו, אנימציה, מסך לבן, הנפשה קלאסית ועוד .בסטודיו אבועגלה אנו מתמחים בהפקת סרט תדמית באנימציה! אנחנו מומחים בזה ועוסקים בזה למעלה מ 12 שנה נוית האנימטורית תמיד חושבת מחוץ לקופסא ומצליחה לעורר עניין והתפעלות דרך סרטי התדמית שהיא יוצרת, זאת בזכות תהליך ארוך ומחושב שהיא עורכת מול הלקוח.

הפקת סרט תדמית מתחילה בתהליך לא קצר שאנו עוברים עם הלקוחות שלנו כאשר בתחילתו הלקוח עונה על שאלות בסיסיות על העסק שלו, קהל היעד, המסר בסרט ועוד שאלות  אשר ממקדות אותנו על המסרים והמטרות של העסק/ מוצר או מה שנמכר דרך הסרט, אגב זה נכון גם לסרטי הסברה. מענה על שאלות  בהחלט עוזר  לנו להבין את התמונה הכללית ולכתוב תסריט מדויק מצחיק מרגש מקורי כשבסיומו הנעה לפעולה .

קהל היעד של סרט התדמית- הכי חשוב לשאול!

 אנו מבקשים לדעת מי קהל היעד של הלקוח על מנת לאפיין ולהבין אילו דמויות לאייר באיזה גיל הם, מאיזו אוכלוסייה או מדינה- זהות הדמויות מאוד חשובה להעברת המסרים ישנם סרטים בהם אנו משתמשים בחיות או חפצים כגיבורים מרכזיים בעלילה וזה אפילו מגיע לקהל יעד רחב יותר ומבטיח לתפוס את ריכוז הצופה בהם כמעט פי שתיים מסרט רגיל, שיעזור ללקוחות להסביר יותר טוב מה מיוחד בהן שאין באחרים.

בואו נאמר שקהל יעד עסקי ידרוש דמויות בעלות סמכותיות, מבוססות, משדרות אמינות וחריצות וקהל יעד של ילדים ידרוש עיצוב דמויות יותר מתוקות צעירות צבעוניות ותמימות.

שלבי העבודה של סרט תדמית ארוכים ברוב המקרים ולכן חשוב לפנות לאנימטור לפחות חודש חודשיים לפני דדליין לרוב הלקוחות אין תסריט וגם אם יש להם אחד כזה הוא כתוב בצורה מסורבלת, ארוכה ומורכבת להנפשה כך שברוב המקרים הוא עובר את התקציב שהם חלמו עליו. המומחיות שלנו זה להביא את הרעיונות של הלקוח לתקציב ודדליין שפויים לנו ולכיס של הלקוח.

קראו קצת על תמחור סרט אנימציה.

 

לא להתמהמה, פשוט שלחו לנו פרטים ונחזור אליכם בשיחת טלפון נעימה וסיעור מוחות

אורך סרט תדמית

אורך סרט תדמית יכול להיות דקה וגם 2 דקות כאשר הזמן האידיאלי עומד על דקה וחצי גג היום לאנשים יש הפרעת קשב אחת גדולה, יש המון גירויים באינטרנט והזמן קצר מידי ולכן חשוב להעביר את המסרים החשובים כבר על ההתחלה של הסרטון, ב 30 שניות הראשונות. סרט תדמית משולב הסברה יכול להגיע ל2 דקות אבל סרטון תדמית קצר וקולע מומלץ שיהיה קצר מזה.

צפו בסרט תדמית משולב הסברה שהפקנו לחברת השתלבות במעברים- הכנו ללקוח 2 גרסאות

גרסא ארוכה- 2 דקות ואחת קצרה לוואצאפ ולאינסטוש של 30 שניות סרטון התדמית יושב באתר החברה בקטגורית "צו ראשון" השתלבות במעברים

סרטון תדמית אלון טהורי יועץ מס

דוגמאות לסרטים למערכות בחירות ופוליטיקה

שלחו לנו פרטים ונחזור אליכם בשיחת טלפון נעימה וסיעור מוחות

Call Now Button