🎗️ מאה ימים לשבי החטופים שלנו יום ראשון 14.1 כל המדינה יוצאת מהבית לכיכר החטופים לצרוח לשובם

שרותי קריינות ודיבוב –

שרותי קריינות ודיבוב

שרותי קריינות ודיבוב: בין השרותים המקצועיים שתוכלו לקבל אצלינו: שירותי דיבוב וקריינות עבור המזכירה האלקטרונית לעסק שלכם, עריכת פסקול מיוחד לווידאו קיים, או החלפת סאונד לסרטון קיים.

בסטודיו אבועגלה תוכלו לקבל שרותי קריינות ודיבוב מקצועיים 

בנוסף קריינות ודיבוב לכל מטרה מקצועית, אין ספק שכל עסק שמכבד את עצמו נזקק לקול רקע שילווה את המצגת שלו, את המזכירה האלקטרונית, הסרטון או המצגת העסקית נכון להיום סטודיו אבועגלה מפיק קריינות בעברית בלבד, אך נוכל לסייע ולהפנות אתכם לקריינים בשפה זרה.

חלק מהשרותים שתוכלו להפיק בסטודיו אבועגלה :

דיבוב דמויות

קריינות מקצועית לסרטי תדמית ופרסומות

עריכת פסקול לווידאו קיים

צליל המתנה עסקי, מרכזיה, פאנטון, מענה קולי

סאונד אפקטים

הקלטות למזכירה אלקטרונית

 אז מה ההבדל בין שרותי דיבוב לוויס אובר?

יש היום ביקוש מטורף לסרטונים מדובבים  גם קהל פרטי וגם עסקי יכול כעת לגשת בקלות לקהל עולמי באמצעות פלטפורמות בעלות נמוכה כמו יוטיוב, פייסבוק ואפילו טוויטר. עם הצריכה הגלובלית הזו של וידאו, יש גם דרישה לוויס אובר- V / O  וגם לדיבוב, תלוי בסוג הווידיאו. 

בסטודיו שלנו לעתים קרובות אנו נשאלים את השאלות הבאות: מה ההבדל בין קולי לדיבוב?  מתי ולמה עלי להשתמש בדיבוב או דיבור קולי? אז מה זה קריינות או V / O? שיחות קוליות, המכונות לעיתים גם "סגנון האו"ם", הן בדרך כלל עלילותיות, אינן מסנכרנות שפתיים ואינן משדרות את הטונאליות  ואת העושר הכללי של הנאמר בקטעים המקוריים. דיבוב, המכונה גם החלפת שפה, מוקלט על ידי שחקנים קוליים מקצועיים ורצועת האודיו של קטעי הווידיאו המקוריים מעורבת בהקלטות השפה החלופיות של הדיאלוג. 

דיבוב, המכונה גם החלפת שפה, מוקלט על ידי שחקנים קוליים מקצועיים ורצועת האודיו של קטעי הווידיאו המקוריים מעורבת בהקלטות השפה החלופיות של הדיאלוג.  בחירת המילה חשובה ביותר מכיוון שצריך לסנכרן את הסרטון המתורגם עם תנועת השפתיים של דמויות האנימציה על המסך. התוצאה, בהשוואה לקולי-דיבור, מדויקת בהרבה, הן מתרגום (והן מההתאמה) של התוכן המדובר המקורי, כמו גם מנקודת מבט מסירה טכנית. דיבוב מעוצב היטב אינו מורגש עבור הצופה, מכיוון שהוא באמת הקלטה קולית "המופעלת" המשתמשת בהנדסת סאונד ועריכה כדי להבטיח סנכרון שפתיים אמיתי .

מתי להשתמש ב- Voice-over לעומת דיבוב?

בעקרון רוב הלקוחות שלנו לא מבינים את ההבדל ושואלים מתי צריך דיבוב ומתי קריינות מספקת את הסרטון שלהם . השימוש בוויס אובר נעשה לעתים קרובות במצגות שלנו המשלבות אנימציה או בסרטוני אנימציה בהם יש צורך בקריינות שתסביר את המוצר תוך כדי שרואים את הפעולה שלו, זה מתאים גם בסרטי הסברה ובמקביל לדיבובים שנעשים בסרט עצמו. 

הוויס אובר מתרגם את מה שקורה בעלילה או מסביר דברים עם פחות דגש על ניואנסים של טון ותכנים רגשיים. וויס אובר הוא בעצם פסקול נוסף למקור. זה נהדר לסרטונים קצרים כמו שאנחנו מפיקים ונהדר כשלקוח בא אלינו עם תכנים מוכנים- כמו וידאו ותמונות ורוצה להפיח חיים במצגת ולהכניס קריינות ברקע לצד מוזיקה נעימה . בסרטונים הפרטיים הקריינות נהדרת כשרוצים לברך מישהו או לספר על מישהו תוך כדי שהסרט התמונות והוידאו רצים, ונהדר לא פחות גם לקטעי וידאו שבהם הסאונד ממש גרוע ורוצים לקריין מחדש את הסיטואציה.

יש להשתמש בדיבוב כאשר שמירת המידע היא בעלת חשיבות עליונה:

הרבה מעבר למילים מדוברות, טונאליות, ניואנסים, ניב, מבטאים וכו' משתלבים כדי להעביר מסר עשיר יותר. עבור מוצרי בידור, כמו סרטים וסרטונים מונעי ביצועים, דיבוב הוא למעשה הדרך האמיתית היחידה לתפוס את מכלול כוונת התוכן המקורי. כאשר תוכן הסרטון מעביר כמות גדולה של מידע בעל השפעה גבוהה, כמו בסביבות אימונים בעלי השפעה גבוהה או הרצאות מתוחכמות עם שקופיות מצגות אינטנסיביות, שמירת המידע המוצג לקהל בשפה זרה מוגברת משמעותית כאשר הקהל אינו מוסחת על ידי עדכוני שמע מתחרים (כגון V / O) או כתוביות. דיבוב גורם לתוכן להיראות כאילו הוא נולד לאוזן הקהל.

דוגמא לסרטון תדמית באנימציה שיצרנו שיש בו וויס אובר ודיבוב בלינק הזה

דוגמא לסרטון טיזר ללא וויס אובר או קריינות אך עם סאונד אפקטים (אפקטים קוליים) בלינק הזה

צריכים דיבוב או קריינות לתוכן שלכם? בסטודיו אבועגלה נסיון של שנים בהפקות סאונד ותוכן לסרטונים קצרים מצגות ואנימציה, שלחו לנו מייל או צרו עמנו קשר כאן נענה על כל שאלה מקצועית וננסה לעזור לכם להפיח קול בשממת הסאונד 🙂

דוגמאות לשרותי קריינות ודיבוב – כל הסרטונים באתר שלנו דובבו וקוריינו בסטודיו אבועגלה


הפעל
שרותי דיבוב וקריינות לעסקים אלון טהורי


הפעל
קריינות לפרסומת שרותי דיבוב


הפעל
שרותי דיבוב פרסומת לטלויזיה בראץ

הקודם
הבא

Call Now Button